افتتاح خانه محیط‌زیست در شرکت داروسازی شهیدقاضی



خانه محیط‌زیست شرکت داروسازی شهید قاضی با حضور مدیرکل محیط‌زیست استان آذربایجانشرقی و فرماندار شهرستان بستان‌آباد افتتاح شد.


دکتر اشتری مدیرکل محیط‌زیست استان آذربایجانشرقی اعلام کردند اقتصاد و محیط‌زیست دو بال همکدیگر هستند و با توجه به توسعه روز افزون صنعت و بهره‌برداری از آب و خاک و منابع طبیعی ، محیط‌زیست دچار چالش می‌شود. ایجاد خانه‌های محیط‌زیست در واحدهای صنعتی و دهیاری‌ها و ... در دستور کار قرار گرفته و یقینا با همکاری صنایع مختلف باعث کاهش این چالش‌ها خواهد شد.
ایشان همچنین محیط‌زیست را یک مقوله‌ی فرهنگی عنوان کردند که باید تمام جامعه را با مسائل زیست‌محیطی آشنا کنیم
در ادامه دکتر اشتری از اقدامات انجام یافته در حوزه محیط‌زیست شرکت داروسازی شهید قاضی اعلام رضایت کرده و  شرکت داروسازی شهید قاضی را یکی از برترین شرکت‌های استان در حوزه‌های زیست‌محیطی ، پایش آنلاین ، تصویه‌خانه و فضای سبز عنوان کردند.
دکتر توری فرماندار شهرستان بستان‌آباد نیز ضمن تشکر از اقدامات این شرکت در حوزه‌های مختلف داروسازی شهید قاضی را یک الگوی موفق برای سایر واحدهای صنعتی منطقه دانستند و تلاش‌های جهادگرانه کارکنان این مجموعه در راستای تولید داروهای تزریقی برای هموطنان عزیزمان را قابل تقدیر دانستند.
همچنین از آقای مهندس سلیمان نژاد که بعنوان سرپرست فضای سبز در طول ماه گذشته به افتخار بازنشستگی نائل آمده بودند تقدیر بعمل آمد.
در پایان ضمن افتتاح خانه محیط‌زیست شرکت داروسازی شهید قاضی از تصویه‌خانه ، فضای سبز و گلخانه‌های شرکت بازدید بعمل آمد.
داروسازی شهیدقاضی بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های تزریقی در کشور می‌باشد که بعنوان اولین خانه محیط‌زیست در زیر مجموعه گروه دارویی تأمین از زیر مجموعه‌های شستا افتتاح شد.




 


پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *