حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در شرکت داروسازی شهید قاضی



حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در شرکت داروسازی شهید قاضی


اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی متشکل از آقایان دکتر حاتمی دبیر کمیسیون ، عباس گودرزی نایب رییس کمیسیون ، حسین گودرزی و دکتر حسینی عضو کمیسیون ، دارابی مشاور و نماینده خانه ملت با همراهی مدیر کل تامین اجتماعی استان و معاون روابط کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در شرکت داروسازی شهید قاضی حضور یافتند.
ابتدا از خطوط تولید ، آزمایشگاهها و انبارهای شرکت بازدید بعمل آمد. دکتر باسمنجی مدیر عامل داروسازی شهید قاضی فرآیند کامل تولید سرم و فرآورده های تزریقی را در هر بخش تشریح نمودند و نمایندگان محترم را در جریان آخرین وضعیت تولید این فرآورده استراتژیک قرار دادند.
پس از بازدید جلسه بررسی مشکلات حوزه دارو و مسائل مربوط به سازمان تامین اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.
ایشان خاطر نشان کردند با توجه به روند استهلاک ماشین آلات و سیستم های مختلف داروسازی در سطح کشور ، بروزرسانی ماشین آلات این صنعت را جزو الزامات پیش روی این صنعت عنوان کرده و لزوم تخصیص بودجه طبق مصوبات مجلس برای نوسازی صنعت داروی کشور را از برنامه های آتی اعلام نمودند.
عباس گودرزی نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس نیز ضمن تشکر از زحمات کلیه پرسنل این شرکت که بصورت جهادی و شبانه روزی مشغول تولید بوده و در تامین داروهای تزریقی کشور پیشگام می باشند ، با توجه به مشکلات مطرح شده ضرورت بررسی مشکلات صنعت دارو را به سایر اعضا اعلام نموده و خواستار بررسی این مسائل در جلسات مختلف با وزرا و کمیسیون های مربوطه شدند.
حاتمی دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس نیز حضور نمایندگان محترم از شهرهای مختلف در استان را نشان از یکرنگی و اهمیت قائل شدن نمایندگان به مسائل و مشکلات مختلف در حوزه تولید و صنعت دانسته و اعلام کردند نمایندگان مشکلات را منوط به حوزه انتخابی خود نمی دانند و در قالب کشوری جهت بهبود شرایط صنعت و وبویژه صنعت دارو تمام تلاشهای خود را خواهند کرد.
 


پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *